lauantai 1. lokakuuta 2011

Maurin kommentit matkan annista

Kumu vau. Ihanat penkitkin vaikka ottaa nokoset

ympäristö oli kaunis

Troika

syksy saapuu Tallinnaankin

Troikassa venäläisellä illallisella. Kolmen tunnin illallinen

me QR-tytöt luovutimme kohta kahden tunnin jälkeen ja jätimme muille jälkiruokamme. Illallista siivitti venäjäiset tanssi ja musiikki esitykset.

kotimatka alkaa ja porukka tekee viimehetken tuliaisostokset

QR Droid

Hei,

Olen käyttänyt tätä ohjelmaa Android-laitteessani QR-koodien skannaamiseen ja luomiseen ja haluan suositella sitä sinullekin.

Voit ladata sen Android Marketista käyttäen hakusanoja QR Droid tai la.droid.qr

Voit myös ladaa sen suoraa täältä:
http://droid.la/apk/qr/

Siten syömään Varkauden kanssa.

Kehittävää

On ihan hauskaa käydä tämän opeporukan kanssa reisussa. Asialla on kaksi tarkoitusta: kehittäminen ja sosiaalinen kanssakäyminen kolleegojen kanssa. Oli mukava myös kuulla, kuinka asioita hoidettiin paikallisessa Prismassa. Eri opettajien kanssa oli ihan kehittävää vaihtaa kokemuksia. Naiskollegojen kanssa olisi myös ollut mukavaa tanssia, mutta sain omasta porukasta vuoden ensimmäiset rukkaset! Kiitos kanssani tanssineille. Toivottavsti vastaavia kehittämispäiviä jatketaan tulevaisuudesssa, vaikka säästötarpeita varmaankin on, mutta kehittämispäivät ovat investointi tulevaisuuteen.

Paluumatkalla laivalla

Opittiin vaikka mitä uutta!
Paluumatkalla. Tallinnan reissu kohta taputeltu. Parasta oli rento seura ja hyvin organisoitu matka. Uuttakin tuli opittua ja uusia tuttavuuksia solmittua. Tavaillut JormaR

Lauantaiaamua City Tallinkissa

Aurinko nousee rivakasti ja tässä jo vähän odottaa kärvistellään pääsisikö aamupalalle, kun alkaa jo olla edellisestä syömisestä aikaa noin yöunien verran. Pertti lähti korttaamaan partaansa, että saa tyynyn irti naamaastaan ja hänenkin puolestaan tässä terveiset toivottelen.

Illalla kierreltiin vanhaa kaupunkia ja saatiin samalla kerrytettyä askelia liikkeelle.netin sivustolle IKIHIKI-porukan saldoon. Mukavia pikku baareja löytyy paljon ja olihan kaupungilla joitain performassejakin meneillään.

Apteekki

"Katukiitureita" vuokrattavana

perjantai 30. syyskuuta 2011

Kadulla nähtyä osa 5

Kadulla nähtyä osa 3

Kadulla nähtyä osa 4

Kadulla nähtyä osa 2

Kadulla nähtyä oaa 1

Sermintakana kampaamon pesutila

Mainoskin huokui asiaan kuuluvaa tunnelmaa

Putket toimivat ja sopivat miljööseen

Kirpparin seinällä

Kuparivesiputkista vaatetangoiksi

Housut, jotka ovat melkein hame

Hopeahelma prinsessalle

Grammarikin

Villanen näyteikkuna somistus

Kirpparin ikkunalla

Toisella ikkunalla