lauantai 1. lokakuuta 2011
Myöhästyttiin
Olipa harmillista, että näyttely oli ehditty juuri purkaa. Tämä kansainvälinen mediataiteen näyttely tutkii, miten uudet digitaaliset verkostot ja teknologiat vaikuttavat arkielämäämme, toimintaamme ja tajuntaamme.
Miten ne vaikuttavat opettajan työhön?
Troikassa venäläisellä illallisella. Kolmen tunnin illallinen
me QR-tytöt luovutimme kohta kahden tunnin jälkeen ja jätimme muille jälkiruokamme. Illallista siivitti venäjäiset tanssi ja musiikki esitykset.
QR Droid
Hei,
Olen käyttänyt tätä ohjelmaa Android-laitteessani QR-koodien skannaamiseen ja luomiseen ja haluan suositella sitä sinullekin.
Voit ladata sen Android Marketista käyttäen hakusanoja QR Droid tai la.droid.qr
Voit myös ladaa sen suoraa täältä:
http://droid.la/apk/qr/
Kehittävää
On ihan hauskaa käydä tämän opeporukan kanssa reisussa. Asialla on kaksi tarkoitusta: kehittäminen ja sosiaalinen kanssakäyminen kolleegojen kanssa. Oli mukava myös kuulla, kuinka asioita hoidettiin paikallisessa Prismassa. Eri opettajien kanssa oli ihan kehittävää vaihtaa kokemuksia. Naiskollegojen kanssa olisi myös ollut mukavaa tanssia, mutta sain omasta porukasta vuoden ensimmäiset rukkaset! Kiitos kanssani tanssineille. Toivottavsti vastaavia kehittämispäiviä jatketaan tulevaisuudesssa, vaikka säästötarpeita varmaankin on, mutta kehittämispäivät ovat investointi tulevaisuuteen.
Lauantaiaamua City Tallinkissa
Aurinko nousee rivakasti ja tässä jo vähän odottaa kärvistellään pääsisikö aamupalalle, kun alkaa jo olla edellisestä syömisestä aikaa noin yöunien verran. Pertti lähti korttaamaan partaansa, että saa tyynyn irti naamaastaan ja hänenkin puolestaan tässä terveiset toivottelen.
Illalla kierreltiin vanhaa kaupunkia ja saatiin samalla kerrytettyä askelia liikkeelle.netin sivustolle IKIHIKI-porukan saldoon. Mukavia pikku baareja löytyy paljon ja olihan kaupungilla joitain performassejakin meneillään.
Illalla kierreltiin vanhaa kaupunkia ja saatiin samalla kerrytettyä askelia liikkeelle.netin sivustolle IKIHIKI-porukan saldoon. Mukavia pikku baareja löytyy paljon ja olihan kaupungilla joitain performassejakin meneillään.
perjantai 30. syyskuuta 2011
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






































